niedziela, 11 października 2015

Witam w świecie książek!

Mam na imię Monika. Jeżeli czytałeś zakładkę "O mnie" na pewno wiesz już o mnie wiele rzeczy. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, zrób to teraz. Dowiesz się o mnie wszystkiego co będzie ci potrzebne, aby zadecydować o tym czy w ogóle będziesz tego bloga czytał. Może zaskoczyć cię fakt ,iż jestem młoda. Jednak nie ogranicza mnie to w wolności pisania oraz marzeń. Wręcz przeciwnie. Zakładam tego bloga, aby dzielić się z wami książkami które czytam, i związanymi z nimi relacjami oraz przeżyciami. Spróbuję wciągnąć cię w mój świat, i zmusić do przeczytania kilka naprawdę dobrych książek. Jeżeli jesteś tu przypadkowo, nie lubisz czytać i w ogóle nie zamierzasz tego robić, spróbuję też przekonać cię, co tak niesamowitego ma w sobie książka, dlaczego tyle dla mnie znaczy, i mam nadzieję ,że zdołam nakłonić cię do czytania. Mam następującą wizję, co do tego jak będzie wyglądał ten blog. Za każdym razem gdy coś przeczytam, będę dawała post z okładką książki, autorem, moją opinią na jej temat, oraz miejscem w którym można ją dostać/kupić/wypożyczyć. Zależy mi na tym, aby gdy będziesz czuł się spięty, zawsze będziesz mógł wejść na tego bloga i się zrelaksować. Mam nadzieję ,że mój pomysł na stworzenie go, nie będzie należał do głupich decyzji. ;))

1 komentarz: